Din momentul în care a devenit parte a trustului Adevărul Holding, cotidianul a crescut permanent, devenind în mai puţin de trei ani şi jumătate liderul autoritar al publicaţiilor de calitate. Publicaţia a atins în decembrie 2009 un maxim de 158.940 de exemplare vândute,în medie, pe apariţie, un nivel nemaiatins în istoria sa din ultimul deceniu.
Ziarul „Adevărul" a cunoscut în ultimii ani o evoluţie importantă atât în ceea ce priveşte vânzările, cât şi audienţa. Unul dintre momentele
importante din istoria recentă este noiembrie 2008, când ziarul a devenit liderul publicaţiilor de calitate şi a înregistrat vânzări medii de 56.140 de exemplare pe ediţie. În aprilie 2009, ziarul a înregistrat un nou record: 101.689 de exemplare pe ediţie.
Mai citeşte şi:
Mario Garcia, ”doctorul de ziare”: Presa din România este prea politizată
Publicaţia nu mai depăşise suta de mii de exemplare pe ediţie din martie 2005, potrivit datelor Biroului Român de Audit al Tirajelor (BRAT). Anul trecut, „Adevărul" a mai înregistrat recorduri ale vânzărilor: 126.177 de copii pe ediţie (iunie), respectiv 131.445 (iulie). De departe, recordul anului trecut a fost înregistrat în luna decembrie când ziarul a fost vândut, în medie, în 158.940 de exemplare.
PESTE JUMĂTATE DE MILION DE CITITORI
Ziarul a înregistrat o evoluţie importantă şi în ceea ce priveşte numărul de cititori. Conform valului aprilie 2007 - aprilie 2008 publicat de Studiul Naţional de Audienţă (SNA), ziarul avea 377.000 de cititori pe ediţie. După numai un an, a ajuns la 473.000 de cititori pe ediţie.Ultimul val de audienţă a dus „Adevărul" la un nou record:
peste jumătate de milion de cititori.
La trei ani de la preluarea de către Adevărul Holding, publicaţia a trecut prin multe transformări. Una dintre ele este schimbarea „la faţă" de trei ori, pentru ca în f