Vânzările anuale ale Goodyear în 2009 au fost de 16,3 miliarde de dolari, în scădere de la 19,5 miliarde de dolari în 2008. Vânzările au reflectat un impact de 1,4 miliarde de dolari cu 9,5% mai puţi în volumul de anvelope.
Cauza principală o reprezintă cererea scăzută la nivelul industriei, în America de Nord şi Europa, precum şi de o reducere de 924 milioane de dolari în afacerile conexe cu anvelope, şi în principal pe segmentul chimic al North American Tire.
Vânzările au fost influenţate negativ de un mix scăzut de anvelope de camion cu valoare mare din cauza unei slăbiri continue a acestor segmente de producţie. Tranzacţia la cursuri valutare nefavorabile a redus şi ea vânzările cu până la 699 milioane de dolari.
Venitul pe segmentul operaţional a fost de 372 milioane de dolari comparativ cu 804 milioane de dolari în 2008. Acesta reflectă o cerere slabă a industriei care a dus la un impact negativ asupra volumului de aproape 266 milioane de dolari, costuri fixe crescute de aproximativ 490 milioane de dolari şi venit operaţional redus din alte segmente de afaceri conexe cu anvelope.
Chiar şi în plină criză a pieţei auto, Goodyear a lansat 62 de noi produse în timpul anului, depăşindu-şi obiectivul de a lansa peste 50 de noi produse în 2009.
Goodyear a realizat progrese în ceea ce priveşte planul de salvare a costurilor cu economii de 730 milioane de dolari, incluzând aici 190 milioane de dolari obţinuţi în cel de-al patrulea trimestru al anului. Economiile realizate din 2006 până în 2009 sub coordonatele acestui plan au totalizat 2,5 miliarde de dolari.