Lavinia Pintea spune că vrea să gestioneze această marcă pentru a evita orice fel de abuz.
„Sunt o mulţime de lucruri frumoase pe care mi-aş dori să le fac cu marca «Adrian Pintea», de la un festival de teatru «Adrian Pintea » sau o revistă culturală, până la un club de echitaţie care să-i poarte numele ori un premiu «Adrian Pintea», nicidecum nu m-am gândit să folosesc numele soţului meu în scopuri comerciale”, argumentează soţia regretatului actor, Lavinia Pintea, pasul făcut în 2007, când, după moartea artistului, a înregistrat la OSIM marca „Adrian Pintea”.
Interesele financiare pe care le-ar avea Lavinia Pintea sunt însă invocate de familia lui Adrian Pintea, mai precis de sora acestuia, Rodica Austin, care a atacat în instanţă hotărârea OSIM de a-i încredinţa soţiei artistului marca cu numele său.
Încă o dată în conflict cu familia fostului soţ
„Probabil din cauză că doamna Rodica Austin este plecată din România de mai bine de 25 de ani, nu cunoaşte atât de bine realităţile româneşti, nu ştie că numele unui actor român nu este asociat în niciun caz cu sume fabuloase de bani”, spune soţia actorului.
Motivul pentru care Lavinia a înregistrat marca a fost tocmai acela de a o proteja, explica ea: „Este un amănunt pe care doamna Rodica Austin îl neglijează complet, încercând să dea interpretări tendenţioase faptului că am dorit să înregistrez această marcă în cu totul şi cu totul alte scopuri”, adaugă Lavinia.
Dacă gurile rele ar spune că hotărârea de a înregistra marca la puţin timp după moartea lui Pintea a fost una destul de pragmatică, Lavinia îşi justifică gestul prin faptul că mai multe persoane au căutat-o „pentru că numele lui Adrian ar putea să producă foarte mulţi bani”.
„În acele momente îndurerate mi s-a părut un lucru mizerabil şi, sfătuită de o cunoştinţă, am înr