Grădina amplasată în cadrul Târgului Imobiliar Naţional va avea 500 de metri pătraţi şi va fi amenajată cu pomi şi flori exotice. Într-o perioadă dificilă pentru piaţa imobiliară, târgurile de profil trebuie să devină cât mai inovatoare pentru a atrage vizitatorii. Reducerile de preţ par să nu mai fie de ajuns.
De la discounturi semnificative pe perioada târgurilor până la o atmosferă cât mai vie. Ideile de marketing ale organizatorilor de astfel de evenimente imobiliare devin însă din ce în ce mai costisitoare. Este şi cazul târgului Timon, ce va avea loc în perioada 18-21 martie în Piaţa Constituţiei.
Mai citiţi şi:
Tinerii debutanţi în afaceri ar putea fi scutiţi de impozite
Exportatorii mici şi mijlocii vor beneficia de restituirea automată de TVA
Organizatorii vor amenaja un parc verde de 500 de metri pătraţi, pe toată perioada evenimentului. Investiţia necesară pentru realizarea parcului se va ridica la peste 250.000 de euro şi va fi suportată de organizatorii Timon şi compania City Garden, dezvoltatorul proiectului rezidenţial Green City din Bucureşti.
„Orăşelul verde", aşa cum va fi numit pe perioada evenimentului va fi alcătuit din conifere şi foioase de mari dimensiuni, arbuşti decorativi, plante de decoraţiuni, flori de sezon, mobilier de grădina şi parc, fântâni arteziene, peisagişti şi arbusţi mediteraneeni precum măslini, palmieri sau lămâi, potrivit lui Vlad Vlăsceanu, directorul Timon.
Reduceri însemnate
De altfel, prima lună din această primăvară va găzdui două târguri imobiliare. Primul dintre ele, Project Expo va fi organizat în perioada 5-7 martie. La acest târg vor fi prezentate peste 80 de proiecte rezidenţiale şi vor fi prezenţi aproximativ 60 de dezvoltatori.
„Ca atracţie, vom avea discounturi foarte bune. Cea mai ieftină garsonieră va costa 25.000 de euro, cu TVA de 5