Şoferii spun însă că soluţia găsită de edili nu are efecte. Municipalitatea susţine că a folosit zeci de tone de mixtură asfaltică la rece, dar craterele sunt pline de pământ tasat, care la prima ploaie se transformă în bălţi de noroi.
Pe Calea Naţională şi Şoseaua de centură, şoferii sunt întâmpinaţi cu asfalt şi pământ tasat. Două dintre benzile de circulaţie de pe Naţională sunt asfaltate, iar celelelte două sunt acoperite de pământ pentru că lucrările de reabilitare a reţelei de apă şi canal nu au fost încă finalizate. În aceeaşi situaţie se găseşte şi Şoseaua de Centură. Craterele sunt astupate cu pietriş şi pământ tasat, în aşteptarea asfaltării finale ce va avea loc până în toamnă. „La noi e cooperativa munca în zadar. Vă daţi seama că toate aceste lucrări de astupare cu noroi a gropilor costă? Şi dacă plouă de zece ori într-o lună, de zece ori sunt decontate. Îşi bat joc de noi pe banii noştri. Aşa ceva nici la ţară nu vezi. Acolo oamenii iau bucăţi de beton sau pietriş şi pun în noroi pentru a evolua. La noi este invers“, a declarat Cosmin Dascălu, şofer.
Şoferii susţin că marea greşeală a municipalităţii este că nu a stabilit ca străzile să fie asfaltate una după alta, şi nu simultam cum are loc în prezent.
„Trebuia să împartă străzile pe porţiuni. Cum terminau de reabilitat o bucată, continuau cu următoarea. Ei au spart de la un capăt la altul. A venit iarna, iar acum astupă gropile cu noroi, după care se vor apuca iar de treabă când va veni soarele“, a spus Adrian Cilibiu, şofer.
În speranţa că va astupa rapid craterele de pe străzi, municipalitatea a folosit mixtură asfaltică la rece imediat după topirea zăpezii, dar s-a dovedit o soluţie ineficientă.
„Până acum au fost şi sincope în activitatea de plombare, lucru care s-a văzut de altfel. Am avut vreo şapte tone de material prost pe care nici nu-l vom plăt