Un ploieştean stă de aproape două luni cu maşina în service din cauza birocraţiei care blochează despăgubirile în contul poliţelor RCA.
Ploieşteanul Răzvan Istrate nu-şi poate folosi maşina, aflată în service, după ce a fost victima unui accident de circulaţie.
„În luna ianuarie am fost implicat într-un accident rutier, şoferul vinovat de producerea lui dându-mi asigurarea RCA, încheiată la compania Astra. Am dus maşina la service-ul PEX din Ploieşti, recomandat chiar de compania de asigurări şi de atunci încerc, fără succes, să-mi recuperez autoturismul”, povesteşte păgubitul.
Istrate susţine că este plimbat de la compania de asigurări la unitatea service, unde primeşte tot felul de explicaţii. „Sunt invocate diferite motive: ba că nu au venit toate piesele sau că nu au primit avizul de la asigurări. Eu am un Opel Corsa din 2002, nu vreo limuzină pentru care piesele sunt greu de procurat. Este inadmisibil tratamentul pe care noi, plătitorii de taxe şi impozite, trebuie să îl suportăm”, spune Răzvan Istrate.
Reprezentanţii service-ului PEX susţin maşina a fost grav avariată şi de aceea reparaţia a durat mai mult. „Maşina a intrat la noi în service pe 21 ianuarie şi a fost aproape de daună totală. Am făcut mai multe suplimentări de piese de la furnizorul agreat de compania Astra”, spune Ştefan Mirea, patronul service-ului PEX Ploieşti.