Tableta iPad, care va fi lansată pe piaţă la începutul lunii aprilie, are mai puţin de 30 la sută şanse să atingă performanţa reuşită de iPhone, un milion de exemplare vândute în primele 74 de zile, potrivit Bloomberg. Statistica rezultă din cotaţiile de pe siteul de pariuri youwager.com.
"În ceea ce priveşte acest produs, nu credem ca este la fel de practic ca iPhone-ul", a declarat un reprezentant al casei de pariuri YouWager.
Apple a început să înregistreze precomenzi pentru iPad de săptămâna trecută. Preţul acestuia este de 499 de dolari. S-ar fi adunat între timp sute de mii de comenzi, potrivit Wall Street Journal, citat de dailybusiness.ro.
Cifra nu este însă deloc impresionantă, dacă o comparăm cu numarul de iPhone-uri vândute de Apple din 2007 până în prezent: 42 de milioane.
iPhone-ul este un telefon inteligent (smartphone) proiectat pentru folosirea internetului şi a opţiunilor multimedia. Printre avantajele sale: are un ecran de tip multi-touch, poate captura imagini şi poate fi folosit ca un media player portabil.
iPad-ul este un iPhone mai mare şi mai puternic, situându-se între un smartphone şi un laptop. Eranul său larg, cu o rezoluţie 1024*768, capacitatea de stocare de la 16 la 64 de gigabytes şi aplicaţia iBook, pentru citirea cărţilor virtuale, sunt principalele sale atuu-uri. Tableta iPad, care va fi lansată pe piaţă la începutul lunii aprilie, are mai puţin de 30 la sută şanse să atingă performanţa reuşită de iPhone, un milion de exemplare vândute în primele 74 de zile, potrivit Bloomberg. Statistica rezultă din cotaţiile de pe siteul de pariuri youwager.com.
"În ceea ce priveşte acest produs, nu credem ca este la fel de practic ca iPhone-ul", a declarat un reprezentant al casei de pariuri YouWager.
Apple a început să înregistreze precomenzi pentru iPad de săptămâna trec