Societatea Holver Braşov, membră a grupului austriac J.u.A. Frischeis G.m.b.H, specializată în comercializarea de plăci, placaje şi alte produse din lemn, a făcut în 2009 afaceri de 217 milioane de lei, în scădere cu trei procente faţă de anul 2008. În acest an, firma austriacă mizează pe o creştere cu 1 – 3%, având în vedere evoluţia actuală a pieţei. Roxana Nechifor, director în cadrul departamentului de control, este de părere că „tendinţa va fi în continuare de scădere a numărului clienţilor de volum”. Compania a făcut o serie de investiţii şi s-a reorientat către segmentul vânzărilor de detail, unde se întrevede o posibilă creştere a vânzărilor.
Potrivit reprezentanţilor companiei, criza financiara a impus o amânare a deschiderii unor noi puncte de lucru Holver pe zonele neacoperite din ţară, acestea fiind în continuare deservite de agenţii din depozitele deja existente. Compania Holver a fost înfiinţată în anul 2000 şi este membră a grupului de firme austriac J.u.A. Frischeis G.m.b.H, unul dintre principalii comercianţi en-gross a produselor din lemn din Europa Centrală. Pe lângă Holver, grupul J.u.A. Frischeis mai deţine în România, chiar la Braşov, şi firma JF Furnir, producător de furnir estetic şi cherestea, grupul austriac având în total 52 de filiale în 14 ţări. Societatea Holver Braşov, membră a grupului austriac J.u.A. Frischeis G.m.b.H, specializată în comercializarea de plăci, placaje şi alte produse din lemn, a făcut în 2009 afaceri de 217 milioane de lei, în scădere cu trei procente faţă de anul 2008. În acest an, firma austriacă mizează pe o creştere cu 1 – 3%, având în vedere evoluţia actuală a pieţei. Roxana Nechifor, director în cadrul departamentului de control, este de părere că „tendinţa va fi în continuare de scădere a numărului clienţilor de volum”. Compania a făcut o serie de investiţii şi s-a reorientat către segmentul vânzărilor d