Campania lansată de site-ul www.evz.ro a intrat în cea de-a cincea săptămână. Timp de şapte zile oraşul Cluj-Napoca va fi vedeta competiţiei.
Încă din prima zi a competiţiei, pe 6 aprilie, Cluj-Napoca a obţinut, din partea cititorilor, cele mai multe voturi de popularitate. Şi-a păstrat supremaţia zece zile, până în momentul în care a fost întrecut de Braşov.
Din cea de-a treia săptămână a competiţiei a rămas pe locul al doilea, poziţie pe care o apără acum în faţa celorlalte 14 oraşe: Arad, Bacău, Braşov, Brăila, Cluj-Napoca, Constanţa, Craiova, Galaţi, Iaşi, Oradea, Piteşti, Ploieşti, Sibiu, Timişoara şi Bucureşti.
Până acum, Cluj-Napoca a acumulat 1.523 de voturi de popularitate, acordate de cititori pe www.evz.ro, în cadrul campaniei “Oraşul de vis”.
Pe primul loc este Braşov, cu 6.827 de voturi, iar pe locul al treilea, o surpriză a ultimelor zile, Craiova, cu 1.411 voturi. Ierarhia poate fi răsturnată în orice moment, cu fiecare vot de popularitate şi notă pentru criteriile de evaluare.
„Aici se salvează oameni!”
Ardelenii au dovedit, încă din prima săptămână a campaniei „Oraşul de vis”, că ştiu cum să-şi promoveze oraşele. Arad a fost primul care a deschis competiţia la finalul căreia vom afla unde este cel mai bine să trăim.
Sute de comentarii la Arad, Braşov, şi Cluj-Napoca arată susţinere atât din partea locuitorilor, cât şi din partea celor care au fost aici, ca turişti. Mesajele sunt pozitive şi reflectă aspecte practice.
„Cluj-Napoca este deosebit. Şi nu e doar o vorbă în vânt. Dacă ne legăm de educaţie, este clar că vorbim despre un centru cultural populat până la refuz de elevi, studenţi, de oameni ai cărţii. Şi, pe cuvânt, aici se face şcoală! Administraţia e pe calea cea bună, iar dacă ne legăm de domeniul sănătăţii, vorbim despre o elită la nivel naţional. Aici s