Patronii a patru firme subcontractante pentru activități de transport pe șantierul centurii ocolitoare a Sibiului au vrut să oprească lucrul în această dimineață. Motivul invocat de proprietarii de mașini de transport e legat de plata facturilor pentru serviciile prestate. Sursa: Traian Deleanu
„Au fost niște zvonuri potrivit cărora doar o parte din firmele de transport subcontractante încasează facturile. Și că și acestea ar avea un preț umflat. Am discutat cu reprezentanții acestor firme, să lămurim aceste zvonuri. Nu a spus nimeni nimic. Protestul s-a încheiat”, a declarat Edwald Brandner, directorul de asociere între Geiger și Max Boegl pentru șantierul centurii ocolitoare a Sibiului.
Sancțiuni promise
Activitatea de transport pe șantierul primei secțiuni a centurii ocolitoare a Sibiului, în lungime de 14,8 km, este în totalitate subcontractată de asocierea Max Boegl-Geiger unor firme locale de transport.
Cât timp au durat discuțiile între cele două părți, mașinile celor implicați în proteste nu au lucrat. Conducerea operativă a șantierului susține că pe ziua de azi s-au înregistrat întârzieri, iar Brandner amenință cu sancțiuni.
„În ultimul timp am mărit frontul de lucru, astfel încât lucrările au luat un avânt considerabil. Nu ne putem permite să fim întrerupți acum de astfel de zvonuri false”, a mai spus Brandner.
Cele mai mari întârzieri
Centura ocolitoare a Sibiului ar fi trebuit finalizată încă din octombrie 2006. În 2007, însă, actualul ministru al Transporturilor, Radu Berceanu, a reziliat contractul cu firma Todini, angajată în 2003 să termine varianta ocolitoare.
Lucrările au fost reluate abia în toamna lui 2008 și numai pe o primă secțiune a centurii Sibiului, în lungime de 14,8 km. Pentru a doua secțiune, lungă de aproximativ șase kilometri, Compania Națională de Drumuri și Autostrăzi din România a organizat o n