Cesarom, liderul incontestabil al pietei de placi ceramice din Romania controlat de producatorul austriac Lasselsberger, mizeaza in acest an pe o crestere a cifrei de afaceri si pe revenirea pe profit in urma adoptarii unui nou model de business.
Pentru realizarea unei mai bune comunicari cu clientii sai cat si pentru o coordonare mai eficienta intre departamentele interne, cel mai mare producator autohton de gresie si faianta a apelat la un proces de reorganizare amplu, pentru atingerea unui business competitiv.
Dupa implementarea noului plan de organizare Cesarom estimeaza pentru anul in curs un avans cu 10% a cifrei de afaceri, la 38,5 milioane de euro. Compania a inregistrat in 2009 un business consolidat de 35 milioane de euro (150 milioane de lei), in conditiile unei piete afectate de criza economica.
Noua organizare interna a Cesarom va aduce astfel companiei o crestere a afacerilor, in conditiile in care piata de placi ceramice din Romania va scadea, si in acest an, cu 10 procente. Conform declaratiilor lui Eduard Macarescu, Directorul Comercial al Cesarom, piata locala de profil va ajunge in 2010 la o valoare de aproximativ 100 milioane de euro. In 2009, aceasta a fost estimata de conducerea Cesarom la 110 milioane de euro, mai mica cu 40% fata de anul 2008.
Planul de reorganizare al activitatii Cesarom a insemnat, o data cu implementarea sa, nu numai o comunicare mai usoara intre departamente, ci si o mai buna colaborare cu clientii. In acest sens, si noul website al companiei, www.cesarom.ro vine in ajutorul clientilor cu sfaturi utile privind amenajarea locuintei si ofera aplicatia “Cabina de Proba” pentru a testa cele mai reusite ambientari.
Toate aceste masuri vor aduce Cesarom pe profit si vor creste exporturile companiei pe pietele din regiune. Compania a exportat, incepand cu 2009, pe pietele