Cele mai populare relele sociale pe piata locala, Hi5, Facebook, MySpace, LinkedIn si Twitter, au trimis mai putin de 1% din utilizatorii lor catre alte site-uri, conform unui studiu realizat intre ianuarie si aprilie pe mai mult de 44.000 de site-uri romanesti de catre serviciul de monitorizare si analiza a audientei web Trafic.ro.
Cele cinci retele sociale reprezinta, in general, intre 0,01% si 0,9% din totalul cititorilor trimisi (referreri) pe site-urile studiate.
Insa in cazul site-urilor pentru femei, cele cinci retele sociale au adus in martie 9,74% din totalul vizitatorilor, fata de 0,07% in ianuarie si 0,72% in februarie. Tendinta de crestere din martie s-a pastrat si in aprilie, vizitatorii trimisi din retelele sociale la categoria "femei" ajungand la 5,84%.
Retelele care genereaza cel mai mare trafic pentru site-uri sunt Facebook, Hi5 (cu jumatate din click-urile generate de Facebook), Twitter (cu aproximativ 50% din cate click-uri genereaza Hi5), MySpace si LinkedIn.
Pe de alta parte, Twitter depaseste Facebook in cazul site-urilor despre bani, locuri de munca, stiinta si tehnologie.
La categoria site-urilor generale, Facebook a atins in martie un maxim de 1.824.000 referreri, fata de Twitter cu 233.513 referreri in aceeasi luna.
In aprilie 2010, Facebook avea in Romania aproximativ 1,2 milioane de conturi, iar Twitter inregistra 31.000 de conturi, conform Zelist.ro.
Pe de alta parte, Hi5 avea in luna trecuta in jur de 4,1 milioane de clienti unici potrivit Studiului de Audienta si Trafic pe Internet (SATI).