Această săptămână aparţine oraşului Constanţa. Primarul Radu Mazăre, ales în funcţie în anul 2000, s-a alăturat campaniei "Oraşul de vis".
1 /.
Toate oraşele participante în campania "Oraşul de vis" sunt prezentate sub aceeaşi structură, în ideea de a oferi o imagine unitară şi uşor de comparat la nivelul tuturor celor 15 municipii intrate în competiţie.
Astfel, fiecare oraş are la dispoziţie o săptămână de promovare, după modelul:
Luni - Monografia
Marţi - Prezentarea şi explicarea notelor acordate de evz.ro
Miercuri - Reportajul
Joi - Interviu cu primarul
Vineri - Interviu cu o celebritate din sport
Sâmbătă - Interviu cu o vedetă
Duminică - O retrospectivă a comentariilor, voturilor şi notelor din ultimele zile.
Campania "Oraşul de vis" îşi propune să stabilească acel municipiu din România care oferă cel mai ridicat confort de trai locuitorilor săi. În ideea de a ajunge la un rezultat, evz.ro a luat în considerare mai multe aspecte:
1. Datele statistice oficiale, pe baza cărora au fost acordate note
2. Implicarea publicului, prin acordarea votului de popularitate, notelor de evaluare pe criterii, publicarea de comentarii şi trimiterea de fotografii din oraşele lor.
3. Perspectiva oferită de autorităţi cu privire la prezentarea oraşului şi a oportunităţilor pe care le oferă.
4. Amintiri legate de oraşul natal a unei celebrităţi din lumea sportului sau a showbiz-ului
În ceea ce priveşte interviul cu edilul, fiecare dintre primarii contactaţi au folosit acest prilej pentru a promova oraşul în competiţia lansată de evz.ro, pe 6 aprilie. A fost creată o grilă unică de întrebări pentru edili, cu mici modificări. Unii dintre ei au tratat cu seriozitate invitaţia noastră, de a promova municipiul în competiţia "Oraşul de vis". Alţii, însă, au fost superficiali, ceea ce a dus l