Matricia Solutions, companie care ofera solutii software si servicii de consultanta pentru procesele de business, a lansat o aplicatie CRM (costumer relationship management) dedicata industriei farmaceutice.
Compania sustine ca in industria farma locala exista aproximativ 70 de companii care ar implementa o astfel de aplicatie. Compania spera ca prin lansarea acestei aplicatii sa raspunda nevoilor unei industri importante la fel de "curtata" de furnizorii software ca sistemul financiar.
iCare for Pharma este o solutie software care isi propune sa imbunatateasca relatia cu clientii a fortei de vanzari si marketing din cadrul companiilor farmaceutice. Solutia software dezvoltata pe platforma Microsof Dynamics CRM ofera tehnici de abordare a clientilor precum e-Detailing sau Business Inteligence, dar si aplicatii din suita Office.
"Exista CRM oferit ca software as a service (SaaS) si in prezent este o piata acoperita de aplicatii de mici dimensiuni pana la cele mai complexe aplicatii. Am remarcat ca in industria pharma multe dintre companii vor sa renunte la solutiile scumpe, in timp ce companiile care folosesc solutii de mici dimensiuni sunt tentanti sa opteze catre un program mai mare", a declarat Horia Negulescu (foto), presedintele Matricia Solutions.
De asemenea, oficialii companiei considera ca majoritatea companiilor din domeniul pharma sunt conduse de doctori sau farmacisti, ceea ce creaza o nevoie de solutii cu nivel de utilizare mediu. Solutia companiei se adreseaza producatorilor farmaceutici si doctorilor si relatiilor dintre acestia, cea mai mare problema semnalata de companiile pharma fiind impartirea teritoriala.
"CRM a devenit o strategie de business, de la an la an ne dublam cifra de afaceri CRM dupa ce companiile cauta sa isi securizeze plaja de clienti", a declarat Dan Vasile, Dynamics Marketing Manager in cadrul Micr