Microsoft se asteapta ca 80% dintre computerele vandute dupa lansarea Office 2010 sa implementeze noua suita de aplicatii si patrunde in segmentul cloud, in care va concura cu Google si IBM, scrie presa internationala.
Stephen Elop, seful diviziei de business din cadrul Microsoft, care a lansat ultima versiune a Office 2010 pentru clientii de tip business, a declarat ca utilizatorii vor avea mai multe optiuni de a testa noul software inainte de a plati pentru pachetul complet.
Acesta a descris noul software ca o solutie care combina cele mai bune functii desktop cu tehnologia cloud.
Bazandu-se pe cei 8,6 milioane de utilizatori care au descarcat versiunea beta a soft-ului inainte de lansarea oficiala, Elop se asteapta la un succes al suitei. In plus, peste 1.000 de parteneri dezvolta solutii pentru suita Office 2010.
"De trei ori mai multi oameni au descarcat pana acum Office 2010 versiunea beta decat Office 2007, ceea ce reflecta interesul utilizatorilor", a declarat Elop citat de Financial Times.
Aproape 500 milioane de consumatori, inclusiv angajati ai companiilor, sunt utilizatori ai Microsoft Office. Aceasta suita a ajuns sa domine piata aplicatiilor personale si genereaza o proportie importanta din veniturile Microsoft.
Totusi, potrivit companiei de cercetare Gartner, peste 65% dintre clientii Microsoft inca folosesc Office 2003 sau versiuni mai vechi ale soft-ului. Cel mai mare producator software spera ca acesti utilizatori sa implementeze Office 2010, in timp ce doar o treime dintre utilizatori folosesc aceasta versiune.
Office 2010 include o actualizare a componentei de mesagerie Outlook alaturi de imbunatatiri aduse programelor Word, Excel si PowerPoint construite pentru a spori productivitatea.
Ce evolutie va avea Microsoft in segmentul cloud?
Microsoft a fost criticata pentru intarzierile in fata