CNA a oprit, marti, de la difuzare pana la intrarea in legalitate un spot Cosmote, dar si mai multe reclame pentru medicamente, constatand, in cazul acestora din urma, ca textul de final, referitor la utilizarea produselor, era prezentat prea rapid. GfK anunta investitii in doua companii de cercetare pentru media digitale. Intr-un interviu pentru Reporter Virtual, Mihai Craiu vorbeste, intre altele, despre rezultatele afacerii de bartere in care s-a asociat cu Sorin Ovidiu Vantu. Iar Tempo si BCR au lansat o noua campanie de publicitate.
CNA a somat, marti, cu intrare in legalitate posturile TV care difuzeaza o varianta a unui spot publicitar Cosmote, sub sloganul "Cosmote perfect pentru tine; Garantie pe viata", membrii Consiliului apreciind ca acesta incalca prevederile privind informarea si competitia corecta din publicitate. Tot marti, CNA a luat o decizie similara - ce opreste, practic, difuzarea reclamelor pana la modificarea acestora, asa incat sa respecte reglementarile din audiovizual - in cazul unor spoturi publicitare pentru unele produse medicamentoase si suplimente alimentare (Vibrocil, Procto-glyvenol, Nurofen, Espumisan L, MIG-400, Nurofen pentru copii, Parasinus, Proculin, Acutil). CNA a apreciat ca aceste reclame incalca reglementarea potrivit careia, in cazul produselor medicamentoase, textul prezentat la finalul reclamei, ce mentioneaza ca produsul nu se da pe baza de reteta si indeamna utilizatorii sa apeleze la specialisti daca apar manifestari neplacute, trebuie prezentat sonor si vizual timp de minimum 6 secunde. Vezi deciziile CNA aiciGfK a investit in doua companii active in domeniul cercetarii pentru media digitale, SirValUse Consulting si Nurago, ce au birouri in Germania, Marea Britanie si China. Potrivit unui comunicat de presa, GfK a preluat 40% din cele doua companii, la inceputul acestei luni. SirValUse Consulting ofera cons