Cu o investiţie în SirValUse Consulting, lider de piaţă în consultanţa privind experienţa utilizatorului, şi Nurago, unul dintre cei mai inovatori furnizori din întreaga lume de tehnologie pentru marca digitală, mass-media şi cercetarea privind gradul de aplicabilitate, GfK continuă să-şi extindă strategia digitală, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
Deţinând o cotă de 40% în SirValUse Consulting şi Nurago, începând cu data de 4 mai 2010, GfK investeşte într-una din cele mai avansate ramuri de cercetare de piaţă.
Prin acest nou parteneriat, GfK îşi consolidează competenţele în domeniul experienţei utilizatorului şi cercetării online. SirValUse şi Nurago beneficiază de reţeaua globală a Grupului GfK, a patra cea mai mare companie de cercetare de piaţă la nivel mondial, cu filiale în peste 100 de ţări.
Wilhelm R. Wessels, membru al Consiliului de Administraţie al GfK SE, subliniază: "Direcţia strategică clară a GfK în zona de mass-media digitală este în continuare cimentată prin cooperarea noastră cu Nurago şi SirValUse. Lucrăm pe proiecte comune pentru a face legătura şi mai puternic între datele noastre extinse privind comportamentul consumatorilor şi constatările din cercetarea online."
C.P.
Cu o investiţie în SirValUse Consulting, lider de piaţă în consultanţa privind experienţa utilizatorului, şi Nurago, unul dintre cei mai inovatori furnizori din întreaga lume de tehnologie pentru marca digitală, mass-media şi cercetarea privind gradul de aplicabilitate, GfK continuă să-şi extindă strategia digitală, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
Deţinând o cotă de 40% în SirValUse Consulting şi Nurago, începând cu data de 4 mai 2010, GfK investeşte într-una din cele mai avansate ramuri de cercetare de piaţă.
Prin acest nou parteneriat, GfK îşi consolidează competenţele în domeniul experienţei utilizatorului şi c