• Senatorul PD-L Dumitru Oprea a ridicat, in sedinta Senatului Romaniei, problema dificultatilor pe care le intampina pensionarii, umiliti in fata ghiseelor companiei germane • "E.ON Gaz trebuie sa aiba în vedere ca multi dintre consumatori sunt la o varsta la care le este aproape imposibil sa învete modul de utilizare a noilor instrumente de plata", a spus senatorul iesean
Problemele intampinate de consumatorii E.ON Moldova Distributie SA si E.ON Gaz Distributie SA, de la inceputul iernii trecute si pana acum, au reprezentat subiectul unei discutii in cadrul Senatului Romaniei, in sedinta din ultima zi a lunii trecute. Parlamentarul PD-L Dumitru Oprea a ridicat problema dificultatilor pe care le intampina pensionarii, umiliti in fata ghiseelor companiei germane, prea putine la numar la nivelul orasului, fata de necesitatile iesenilor consumatori de gaz metan sau energie electrica. "In Iasi, problemele cu E.ON Gaz sunt multiple, plecand de la modul în care s-a furnizat gazul pe timp de iarna în anumite cartiere, cum sunt verificate instalatiile si taxate aceste operatiuni, pana la sistemul de încasare a facturilor. In fiecare luna, la putinele centre de încasare pe care le mai are E.ON Gaz în Iasi, poti vedea zeci de pensionari stand la coada pentru a-si achita obligatiile. La ghiseu nu exista decat un singur încasator. Indiferent de vociferarile si nemultumirile pensionarilor, lucrurile nu s-au schimbat de luni de zile", a precizat Dumitru Oprea.
E.ON trebuie sa isi revizuiasca activitatea
Senatorul iesean a cerut presedintelui Autoritatii Nationale de Reglementare in domeniul Energiei (ANRE), Petru Lificiu, sa comunice masurile care vor fi luate pentru ca situatia sa fie remediata, in sensul de asigurare a unui comportament decent al companiei E.ON Gaz Distributie SA fata de consumatori. "Astept un raspuns din partea a