Multe dintre producţiile postului turcesc de televiziune au viaţă scurtă şi sunt scoase din grilă după numai un sezon de difuzare. „Iubesc România“ a dispărut în două luni, „Rătăciţi în Panama“ a fost un eşec comercial, iar „Vacanţa Mare“, producţie preluată de la Pro TV, a înregistrat audienţe slabe.
Cu mici excepţii (emisiunea-fanion „Noră pentru mama" sau reality-show-ul „Fata lui tata"), producţiile Kanal D nu au viaţă lungă.
Mai citiţi şi:
VIDEO Ramona Bădescu: „N-am casă, stau la hotel!“
Huidu şi Găinuşă se despart în vacanţă
Emisiunea „Iubesc România", lansată în februarie şi prezentată de Anca Ţurcaşiu, a fost oprită după numai opt ediţii, deşi nu înregistra audienţe slabe.
„Tot ce e bun şi de calitate se termină repede. Singura explicaţie a fost că le pare rău. Trebuia să se prelungească, dar nu s-a mai întâmplat. Mi s-a spus doar că nu se mai face", declară Ţurcaşiu.
Maria Popescu, PR Manager Kanal D, spune că producţia a fost întreruptă pentru că „s-a terminat sezonul".
„Emisiunea a mers foarte bine şi a avut venituri din publicitate. Însă vara scade audienţa şi-atunci nu-ţi permiţi să faci emisiuni cu buget mare", declară aceasta.
Şi emisiunea „Adio, dar te iubesc", prezentată de Cătălin Crişan a fost scoasă din grilă după un singur sezon, deşi era unul dintre „motoarele" postului de televiziune.
„Rătăciţi"... în audienţe
Andrei Gheorghe, „rătăcit în Panama“
În grila din toamna anului trecut, Kanal D a mizat pe reality-show-ul „Rătăciţi în Panama", prezentat de Andrei Gheorghe. Cu un buget record de două milioane de euro, producţia (varianta românească a celebrului show „Survivor") se anunţa drept revelaţia toamnei: trei echipe, 18 concurenţi, mai mult de o lună de filmări în arhipelagul Bocas del Toro din Panama. Însă audienţele înregistrate au fost