În zona centrului vechi din Bucureşti, rare sunt localurile care să nu scoată la înaintare un televizor cu diagonală mare sau un proiector de imagini pentru meciurile Campionatului Mondial de Fotbal, indiferent că e vorba de cafenea, restaurant, berărie sau simplă terasă. Totuşi, cei mai mulţi patroni nu se aşteaptă ca Mondialul să le umfle buzunarele, mai ales că echipa României stă acasă.
Cu plasma încă nescoasă din ţiplă, patronii de la cafeneaua Jaya spun râzând că, dacă ar vrea să facă profit cu televizorul, ar face proiecţii de filme porno. „Noi vrem doar să se simtă lumea bine, indiferent că vine la meci sau nu", spune Cristi Scarlat, iar Sorin Mihai îl completează tăios: „Cei care nu-şi scot o plasmă acum cred că sunt retardaţi". Totuşi, un prieten care le aprovizionează localul cu bere e pesimist: „Dacă nu joacă România, e frecţie! Îţi zic eu că la meciurile din grupe nici n-o să se cunoască la vânzări, poate abia din semifinale. Mulţi se agită cu Campionatul ăsta, dar s-ar putea să şi-o ia în barbă".
La Cantina Sport Bar, brand managerul Alexandru Negrea nici nu se gândeşte însă la un eşec. Cu cinci plasme şi un proiector proaspăt achiziţionate, el se aşteaptă ca Mondialul să-i crească vânzările de bere cu 30%. Mai ascuns pe străduţe întortocheate, la Dinette (fostul Amsterdam Cafe), mărimea contează: o plasmă cu diagonala de 127 de centimetri e pregătită pentru amatorii de fotbal. „E o chestiune de marketing. E un eveniment foarte mare şi mă aştept să vină destui oameni", spune patronul turc Murat Kavurga. În zona centrului vechi din Bucureşti, rare sunt localurile care să nu scoată la înaintare un televizor cu diagonală mare sau un proiector de imagini pentru meciurile Campionatului Mondial de Fotbal, indiferent că e vorba de cafenea, restaurant, berărie sau simplă terasă. Totuşi, cei mai mulţi patroni nu se aşteaptă ca Mondialul să le umfl