Morandi, Alb Negru, Horia Brenciu, Paula Seling şi Ovi beneficiază de producţii video cu tehnologie de ultimă generaţie. Deşi videoclipurile 3D nu pot fi văzute la un televizor obişnuit, soliştii au vrut ceva nou în creaţiile lor. Ei speră că trecerea la tehnologia 3D se va face într-un timp scurt.
Dacă până acum trupele şi cântăreţii îşi doreau un videoclip realizat de un regizor celebru şi la modă, acest lucru nu mai este suficient. Tehnologia 3D lansată de filmul „Avatar" i-a convins că următoarea „revoluţie" în muzică se va da pe frontul vizual. Între timp, românii se uită la clipurile „revoluţionare" la aceleaşi televizoare, fără ochelari 3D şi fără să trăiască senzaţia că se află în mijlocul acţiunii.
Aşteptând televizoarele speciale
Cei care au dat tonul videoclipurilor 3D sunt membrii trupei Morandi. Marius Moga şi Andrei Ropcea (Randi) şi-au anunţat intenţia de a realiza un astfel de clip în urmă cu o lună, pentru piesa „Rock the World", inclusă pe albumul „Zebra".
Filmările au avut loc la Snagov, regia este semnată chiar de Marius Moga, iar director de imagine este Radu Aldea. Videoclipul porneşte de la ideea că pădurea poate fi şi un mediu de socializare. Astfel, clubul este mutat în mijlocul naturii, cu fum, muzică şi lumini.
Kamara şi scaunele zburătoare din „Charisma“
Pentru că nu a vrut să precizeze cât l-a costat producţia 3D, Moga s-a limitat să spună că videoclipul este realizat „cu un buget foarte mare".
Trei luni de procesare
„Ideea unui videoclip 3D nu este nouă. În străinătate, lumea se joacă mult mai mult cu conceptul 3D decât aici. Noi suntem puţin nebuni după gadgeturi, ne place faptul că tehnologia avansează cu viteza a şasea şi cred că ar fi păcat să nu ţinem cât de cât pasul", explicau Moga şi Randi în urmă cu trei săptămâni, într-un interviu pentru „Adevărul". @N