Barotti, brandul românesc de haine pentru bărbaţi, anunţă oficial lansarea noii colecţii primăvară-vară 2010. Având la activ o investiţie totală de peste 60.000 euro, prin lansarea noii colecţii primavara - vara 2010, compania îşi propune creşterea business-ului cu 30% până la sfârşitul anului, informează un comunicat remis redacţiei.
"Ne confruntăm cu o criză, este cert, şi în domeniul fashion pentru bărbaţi, dar de data aceasta apare o mai mare provocare pentru că trebuie să convingem clientul să rămână fidel brand-ului nostru, dar şi să ne găsim noi clienţi pe care să îi aducem în mediul online sau direct la magazin. Este o perioadă grea pentru multă lume, dar nu este o soluţie să nu investeşti şi să nu încerci să câştigi cota de piaţă. Cred doar că trebuie acordată mai multă atenţie aspectului unde, cum şi cât investim. Eu îmi asum acest risc investind în continuare în imagine, comunicare, produse şi servicii de calitate pentru clienţii mei", a afirmat Tiberiu Bănică, Managing Partner Barotti.
F. A. Barotti, brandul românesc de haine pentru bărbaţi, anunţă oficial lansarea noii colecţii primăvară-vară 2010. Având la activ o investiţie totală de peste 60.000 euro, prin lansarea noii colecţii primavara - vara 2010, compania îşi propune creşterea business-ului cu 30% până la sfârşitul anului, informează un comunicat remis redacţiei.
"Ne confruntăm cu o criză, este cert, şi în domeniul fashion pentru bărbaţi, dar de data aceasta apare o mai mare provocare pentru că trebuie să convingem clientul să rămână fidel brand-ului nostru, dar şi să ne găsim noi clienţi pe care să îi aducem în mediul online sau direct la magazin. Este o perioadă grea pentru multă lume, dar nu este o soluţie să nu investeşti şi să nu încerci să câştigi cota de piaţă. Cred doar că trebuie acordată mai multă atenţie aspectului unde, cum şi cât investim. Eu îmi asum acest risc inv