Compania Heineken aduce o inovaţie de ultimă oră pe piaţa berii din România, prin lansarea noii doze de 0,5 litri cu cerneală tactilă, parte a platformei globale de inovaţie a mărcii, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
"Ştiind că detaliile sunt apreciate de consumatorii noştri şi fiind în permanenţă la curent cu ceea ce contează pentru ei, Heineken a continuat să dedice studii şi experienţă pentru a găsi acele detalii care fac ca experienţa savurării unei beri să fie completă, asigurându-se că fiecare element senzorial care face parte din această experienţă este luat în considerare. Prin lansarea noii doze de 0.5 litri, Heineken îşi menţine promisiunea de a fi o marcă globală inovatoare, oferind experienţe unice consumatorilor", a declarat Paul Markovits, Director Marketing Heineken România.
F. A. Compania Heineken aduce o inovaţie de ultimă oră pe piaţa berii din România, prin lansarea noii doze de 0,5 litri cu cerneală tactilă, parte a platformei globale de inovaţie a mărcii, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
"Ştiind că detaliile sunt apreciate de consumatorii noştri şi fiind în permanenţă la curent cu ceea ce contează pentru ei, Heineken a continuat să dedice studii şi experienţă pentru a găsi acele detalii care fac ca experienţa savurării unei beri să fie completă, asigurându-se că fiecare element senzorial care face parte din această experienţă este luat în considerare. Prin lansarea noii doze de 0.5 litri, Heineken îşi menţine promisiunea de a fi o marcă globală inovatoare, oferind experienţe unice consumatorilor", a declarat Paul Markovits, Director Marketing Heineken România.
F. A.