După Kate Moss sau Natalia Vodianova, Eva Herzigova debutează și ea în lumea modei cu propria colecție, lansată recent pentru marca franceză Etam. Sursa: NORTHFOTO
După ce actriţa spaniolă Penelope Cruz şi sora ei, Monica, şi-au „împrumutat” ideile pentru lansarea unor linii de îmbrăcăminte pentu brandul Mango, la fel ca şi renumitul scriitor brazilian Paolo Coelho, topmodelul internaţional Eva Herzigova şi-a lansat propria linie de haine pentru brandul francez Etam, numită „Eva Herzigova. Pour 1.2.3”.
Despre colecţia, alcătuită din blugi, fuste cu imprimeuri gypsi, trenciuri, dar şi rochii lungi de seară din mătase, Herzigova a declarat că a fost o „experienţă distractivă”.
Herzigova, creatoarea propriilor haine, în adolescenţă
„Pentru că mi-am creat singură hainele încă de tânără, pe când locuiam în Cehia, am ştiut cum să le asamblez sau cum să mă gândesc la fiecare detaliu. Când vine vorba despre haine, sunt o perfecţionistă, am întotdeauna pretenţii mari şi vreau să port lucruri care au un preţ rezonabil, dar care sunt şi luxoase”.
De asemenea, topmodelul rus Natalia Vodianova lansa, în urmă cu doi ani, propria ei colecţie de lenjerie pentru firma Etam, numită „Natalia Pour Etam”, la Paris, sub privirile colegei de breaslă, Herzigova. Însă, o deschizătoare de drumuri pentru manechinele internaţionale care au devenit ele însele mici creatoare de modă poate fi considerată Kate Moss. Frumoasa britanică şi-a început colaborarea cu lanţul de magazine Top Shop în 2007.
Surorile Cruz, promotoarele unor noi trenduri
Un alt brand celebru de îmbrăcăminte care a apelat la vedete consacrate pentru a crea linii de haine este retailerul spaniol Mango. Astfel, surorile Cruz, îşi lansau, în urmă cu doi ani, prima colecţie vestimentară realizată pentru lanţul de magazine Mango.
Despre a