Kylie Minogue şi-acultivat succesul internaţional în cele două decenii de carieră prin abordarea unei imagini erotice, seducătoare, dar şi datorită cântecelor deloc soficticate, însă cu priză la public, scriu jurnaliştii de la Reuters.
Australianca, acum londoneză prin adopţie, vinde foarte bine şi în continuare şi dă bine pe scenă în postura sexy pe care a adoptat-o pentru promovarea noului album "Aphrodite", care va fi lansat la nivel mondial pe 6 iulie.
Primul single, "All The Lovers", este însoţit de un videoclip incitant în care ea este purtată pe braţe, fără efort, de o adevărată cohortă de bărbaţi provocatori. Artista mizează, de această dată, foarte mult pe erotism şi demonstrează că "All The Lovers" poate fi adoptat cu uşurinţă drept imnul tuturor celor care se iubesc, indiferent de orientarea lor sexuală.
MULTIMEDIA VIDEO evz.roVezi mai multe Kylie Minogue, sexy din nou
Succesul ei, mult efort
"Dacă un videoclip sexy pare cel mai uşor mod de a genera vânzări într-o lume muzicală în suferinţă, pentru Minogue nimic nu a fost uşor în carieră", scriu jurnaliştii de la Reuters.
Într-un interviu acordat publicaţiei citate, artista a spus că succesul l-a obţinut cu greutate. Ea mărturiseşte că, la cei 42 de ani ai săi, face eforturi mari pentru a-şi păstra imaginea senzuală cu care şi-a obişnuit fanii, mai ales că lupta împotriva cancerului, pe care a dus-o în 2005, i-a secat o mare parte din energie.
Noul album al lui Kylie a fost produs de Stuart Price, unul dintre cei mai curtaţi producători din lumea muzicii pop, devenit celebru în 2005, după ce şi-a pus semnătura pe albumul Madonnei, "Confessions on a Dancefloor".
Pliabil şi pe publicul american
"Aphrodite" cuprinde 12 piese, care combină acordurile dance cu acelea disco şi făra urmă de balade, aşa cum obişnuia în producţiile anterioare.