Dupa ce s-a indragostit de e-commerce si de tot ceea ce este legat de mediul online, un tanar din Brasov a vrut sa lanseze un business nou pe piata locala de shopping online.
Alexandru Solomon, un tanar din Brasov, a lansat in urma cu un an WallSticker.ro, un site ce vinde autocolante decorative pentru perete.
El s-a inspirat dupa un magazin asemanator aflat in strainatate. Cum acest domeniu nu era deloc explorat in Romania, tanarul a considerat ca ar fi bine sa puna pe picioare un business similar.
Cu o experienta de peste zece ani in designul grafic, ce a inceput cu autocolante pentru masini si motociclete, artistul a adaugat oportunitatile mediului online si a deschis propriul business. Primii pasi in aceasta directie au fost facuti odata cu inceperea unor tutoriale pe diverse site-uri de profil, care ulterior s-au prelungit catre colaborari cu agentii de creatie si webdesign.
Din punct de vedere antreprenorial, Solomon nu a avut experienta anterioara, dar entuziasmul a fost de ajuns pentru a porni propria afacere.
“Ne-am confruntat cu probleme legate de sistemul de comenzi sau de campanii de publicitate care nu au adus rezultate notabile, insa dorinta de a merge mai departe si de a sustine acest mic business nu m-au facut niciodata sa renunt”, a declarat el.
Investitia initiala pentru lansarea business-ului a fost de 6.000 euro. Aceasta suma a fost directionata catre achizitionarea de echipamente, materiale, promovare (marketing), realizarea magazinului online, dar si consultanta pe partea de e-commerce, a spus fondatorul WallSticker.ro.
“In prezent, in proiectul WallSticker sunt implicate sase persoane - doi angajati care se ocupa de partea de logistica si de promovare online si inca trei designeri care colaboreaza cu noi”, a afirmat Solomon, care a mai adaugat ca si el a ramas implicat in dezvoltarea WallSticker.ro, ocu