În mai 2010, echipa de management BrandTailors, anunţa derularea unui proces de evaluare a performanţelor profesionale ale angajaţilor la nivel individual, dublat de evaluarea eficacităţii proceselor interne de lucru, cu scopul de a de perfecta modelul de business al companiei. Ca urmare a acestor acţiuni, aproximativ 40% din echipa BrandTailors a fost sau urmează să fie înlocuită de profesionişti potriviţi noilor atribuţii specificice fiecărei funcţiuni în parte. Anca Tăzlăoanu este primul Brand Consultant care se alătură echipei BrandTailors de la iniţierea procesului de redefinire a structurii organizaţionale, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
"Sunt bucuroasă să constat că datorită evoluţiei pieţei de branding am oportunitatea de a angaja profesionişti spre diferenţă de a angaja oameni din industrii colaterale, respectiv advertising sau PR, pe care ulterior sa îi "convertesc" la branding. Anca face dovada faptului că pe piaţa din România s-au format specialişti în branding, ea practicând această meserie de aproximativ 5 ani, timp în care a acumulat un know how valoros, atât în firme de consultanţă de brand din ţară, cât şi din străinătate", a declarat Beatrice Daniş, Managing Partner BrandTailors.
"Dorinţa mea de a lucra în cadrul echipei BrandTailors a venit din nevoia de a face parte dintr-o organizaţie cu procese bine puse la punct. În toţi anii în care am lucrat în România am urmărit proiectele BrandTailors, iar viteza de dezvoltare a acestora, dublată de calitatea muncii pe care o percepeam prin prisma rezultatului final m-a făcut să cred că un specialist poate ajunge la maturitatea profesională doar în cadrul unei companii care funcţionează pe baza unor procese de lucru coerente şi clare, precum BrandTailors", a declarat Anca Tăzlăoanu, Brand Consultant BrandTailors.
F. A. În mai 2010, echipa de management BrandTailors, anunţa derul