Plaza România, împreună cu Infinit Solutions, au lansat pentru toţi iubitorii fotbalului, dar mai ales pentru doamnele şi domnişoarele care le sunt alături, platforma online plazafotbal.ro. Campania a fost dezvoltată din punct de vedere strategic, creativ şi implementare de către agenţia de publicitate Propaganda, partea de strategie şi implementare online fiind realizată de Infinit Solutions, informează un comunicat remis redacţiei.
Anda Marinescu, Director de Marketing Anchor Grup, a afirmat: "Ştim că de multe ori meciurile de fotbal nu au aceeaşi savoare pentru femei cum au pentru barbaţi, dar ştim şi că shopping-ul trezeşte sentimente similare. Campionatul Mondial devine astfel o oportunitate pentru toţi. Amatori de fotbal sau nu - toată lumea are acum parte de surprize: zona VIP pentru cei care vor să urmărească meciurile şi cupoane de cumpărături pentru cei pasionaţi de shopping."
Alex Cernătescu, CEO Infinit Solutions, a declarat: "Împreună cu partenerii noştri de la Propaganda am decis să adoptăm o altă abordare, complet nouă, în care femeile să fie motorul principal, iar activităţile să fie dedicate în special orizontului lor de aşteptare. Astfel, a prins contur ideea unei platforme simple care pune accentul pe o ecuaţie simplă, dar revelatoare: femeile iubesc shoppingul, bărbaţii iubesc fotbalul, iar Plaza România a găsit mixul perfect pentru a îi face pe amândoi fericiţi. Şi el şi ea pot paria pe echipa preferată, pot rezerva locuri pentru vizionarea meciurilor în zona VIP sau pot câştiga diverse premii specifice interesului fiecăruia."
F. A. Plaza România, împreună cu Infinit Solutions, au lansat pentru toţi iubitorii fotbalului, dar mai ales pentru doamnele şi domnişoarele care le sunt alături, platforma online plazafotbal.ro. Campania a fost dezvoltată din punct de vedere strategic, creativ şi implementare de către agenţia de publicit