"L"Oreal" SA, cel mai mare producător mondial de cosmetice, şi-a majorat cu peste 12% vânzările în trimestrul al doilea din 2010, depăşind estimările analiştilor, datorită parfumurilor de lux şi a cererii de pe pieţele noi.
Vânzările companiei franceze au crescut la 4,95 miliarde euro (6,22 miliarde dolari), de la 4,4 miliarde euro în trimestrul al doilea din 2009. Analiştii estimau 4,83 miliarde euro. Dacă se exclud fluctuaţiile de curs valutar şi achiziţiile, vânzările companiei au crescut cu 5,2%.
Vânzările diviziei de lux din cadrul "L"Oreal" au sporit cu 7,6%, dacă nu sunt luate în calcul fluctuaţiile de curs valutar şi achiziţiile. Livrările diviziei de produse de larg consum - care aduce cele mai importante venituri, au crescut cu 4,1%. Divizia de produse profesionale şi-a majorat vânzările cu 4,7%.
De asmenea, dacă se exclud fluctuaţiile de curs valutar şi achiziţiile, vânzările companiei au sporit cu 1,1% în Europa de Vest, în perioada de raportare, cu 4,2% în America de Nord şi cu 11% pe pieţele noi, în special pe cele din America Latină, unde vânzările au consemnat un avans de 18%. În regiunea Asia - Pacific, vânzările companiei franceze au sporit cu 11%. "L"Oreal" speră să realizeze, în acest an, vânzări de un miliard de euro în Asia - Pacific.
Alina Vasiescu "L"Oreal" SA, cel mai mare producător mondial de cosmetice, şi-a majorat cu peste 12% vânzările în trimestrul al doilea din 2010, depăşind estimările analiştilor, datorită parfumurilor de lux şi a cererii de pe pieţele noi.
Vânzările companiei franceze au crescut la 4,95 miliarde euro (6,22 miliarde dolari), de la 4,4 miliarde euro în trimestrul al doilea din 2009. Analiştii estimau 4,83 miliarde euro. Dacă se exclud fluctuaţiile de curs valutar şi achiziţiile, vânzările companiei au crescut cu 5,2%.
Vânzările diviziei de lux din cadrul "L"Oreal" au sporit cu 7,6%