Din cauza unei probleme de interconectare între serverele interne şi centrele de date care a dus la desincronizarea mecanismelor de actualizare, preţurile de vânzare pentru 463 de produse au fost afectate pe site-ul eMAG.ro. Astfel, anumite produse au putut fi achiziţionate cu un preţ mult mai mic decât valoarea reală, iar altele cu un preţ mai mare, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
"Din respect pentru clienţi, celor care au comandat produse la preţuri mai mici decât oferta normală le vom livra produsele exact la preţul respectiv, iar celor care au comandat la preţuri mai mari le vom actualiza comenzile la preţul de lista corect. Livrările se vor face în limita stocului disponibil şi în ordinea primirii comenzilor, după procedura normală", a declarat Radu Apostolescu, director de marketing eMAG.
O primă estimare a diferenţelor de preţ cauzate de eroarea tehnică pe care eMAG le va onora se ridică la suma de aproximativ 132.000 lei. Ca urmare a erorii tehnice, în această dimineaţă a fost necesară resincronizarea tuturor sistemelor, ceea ce a dus la indisponibilitatea de peste o oră a site-ului, cea mai mare perioadă de acest fel din ultimii 2 ani.
F. A. Din cauza unei probleme de interconectare între serverele interne şi centrele de date care a dus la desincronizarea mecanismelor de actualizare, preţurile de vânzare pentru 463 de produse au fost afectate pe site-ul eMAG.ro. Astfel, anumite produse au putut fi achiziţionate cu un preţ mult mai mic decât valoarea reală, iar altele cu un preţ mai mare, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
"Din respect pentru clienţi, celor care au comandat produse la preţuri mai mici decât oferta normală le vom livra produsele exact la preţul respectiv, iar celor care au comandat la preţuri mai mari le vom actualiza comenzile la preţul de lista corect. Livrările se vor face în li