Pasionat de tuning, tânărul şi-a dedicat patru ani din viaţă pentru a-şi îmbunătăţi maşina cu care a participat deja de trei ori la Campionatul European de Drag Racing.
Paul Kudor şi-a descoperit pasiunea pentru maşini odată cu obţinerea primului permis de conducere la vârsta de 16 ani, respectiv categoria A1. Până la vârsta de 18 ani s-a mulţumit doar să investească în prima maşina, un Volkswagen Polo. Spune că i-a adus modificări în valoare de 400 de milioane de lei vechi, însă din cauza faptului că „proiectul a eşuat“, şi-a vândut maşina la fier vechi. Cu Drag Racingul a făcut cunoştinţă în momentul în care a participat la primele liniuţe „legale“, după cum a ţinut să menţioneze.
Îndrăgostit de BMW
După Polo, Paul şi-a cumpărat un BMW E30 clasic din 1989. „Era lovită toată. Am cumpărat-o cu 1.000 de euro, iar acum, de la 32.000 de euro, am pierdut şirul. Întotdeauna am aspirat spre mai mult“, spune tânărul. Pasiunea pentru „ursuleţ“, numele cu care îşi alintă maşina, nu s-a stins nici până astăzi. De patru ani, aproape zilnic, clujeanul lucrează continuu la maşina cu care are deja la activ mai multe participări la concursuri de profil din Europa.
Maşina a fost tranformată complet, însă Paul spune că nu se opreşte aici. „În patru ani am adus-o de la 200 de Cai Putere (CP) la 500. Eu zic că e bine, ţinând cont că nu e deloc uşor să lucrezi de unul singur la modificarea întregii maşini. La primul concurs am participat în urmă cu doi ani când nici măcar nu cred că m-am calificat“, povesteşte tânărul.
Locul 13 în Europa
În prezent, cel mai bun timp scos de „ursuleţ“ este parcurgerea distanţei de la 0 la 402 metri în 12,5 secunde, iar în urmă cu o săptămână, clujeanul se afla pe poziţia a 13-a în clasamentul european. „Suntem în urmă cu 10 ani faţă de unguri. Ei vin la concursuri cu maşini de peste 1.000 CP. Moldovenii, vin şi e