“Luand in considerare problemele aduse in discutie de mass-media, careia ii multumim, am derulat intregul proces si nu am gasit niciun viciu care sa se fi strecurat in intreaga procedura. Fiecare etapa a procesului de cercetare de piata, de evaluare intermediara s-a desfasurat in consonanta cu orice cutuma profesionala, morala si deontologica. In concluzie, Consiliul National de evaluare a brandului este de acord cu solutia propusa de consultant si isi asuma concluziile si rezultatul acestui proces. Daca va aparea un conflict clar de interese privind similaritatea elementului grafic, vom pastra cu mici imbunatatiri aceeasi structura astfel incat sa iesim din orice conjunctura juridica”, a declarat Paul Marasoiu, presedintele companiei de consultanta hoteliera Peacock Hotels.
Potrivit reprezentantilor Consiliului de brand, firma care a desenat frunza si-a asumat in scris originalitatea acestui element. "Reprezentantul firmei va face marti pentru presa o prezentare. Noua ne-au aratat cele 22 de faze intermediare ale desenului si ne-a convins", au mai spus oficialii Consiliului.
"Prezentarea in mod eronat ca ceva ce costa 250 de euro s-ar fi cumparat cu peste 800.000 de euro este mult exagerat. Construirea brandului a necesitat o cantitate uriasa de munca", a mai spus Marasoiu.
'); document.write(''); } var domain = document.domain; var domain_split = domain.split('.'); var cHannel_domain = domain_split[domain_split.length-2] + "." + domain_split[domain_split.length-1]; document.write(unescape("%3Cscript src='http://worker.contentchannel.ro/player/singleplayer_max/090408618103d8ca907dd17307e92f07/"+ cHannel_domain +"' type='text/javascript'%3E%3C/script%3E"));
Reamintim ca luni s-a reunit Consiliul de Brand la sediul Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului, pentru a discuta raspunsul THR-TNS legat de asemanarea di