Centura rutiera a Aradului (DN 7) a atras 21 de oferte din partea constructorilor autohtoni si straini. Investitia este estimata la 25 de milioane de euro.
Suma este destinata construirii a doua pasaje rutiere pe centura municipiului Arad, respectiv 11 oferte pentru un pasaj, ce reprezinta o parte din DN 7 si 10 oferte pentru al doilea.
Primul pasaj se va construi peste calea ferata Arad-Bucuresti si costa 12 milioane de euro, iar al doilea pasaj se va construii peste calea ferata Curtici-Brad si va costa 13 milioane de euro.
Potrivit secretarului de stat Eusebiu Aradeanul, in 2009, Guvernul a aprobat construirea celor doua pasaje. In vederea derularii acestor lucrari, la Ministerul Transporturilor si Infrastructurii s-au depus deja cele 21 de oferte. In cel mult o saptamana, pentru primul pasaj, se va anunta castigatorul si, peste trei saptamani, pentru al doilea.
Unitatile de constructii, ce au depus oferte, sunt consortii mari, din tari precum Spania si Austria, dar si firme din Romania. MTI spera ca lucrarile la cele doua pasaje sa inceape spre sfarsitul anului.
Centura rutiera a Aradului (DN 7) a atras 21 de oferte din partea constructorilor autohtoni si straini. Investitia este estimata la 25 de milioane de euro.
Suma este destinata construirii a doua pasaje rutiere pe centura municipiului Arad, respectiv 11 oferte pentru un pasaj, ce reprezinta o parte din DN 7 si 10 oferte pentru al doilea.
Primul pasaj se va construi peste calea ferata Arad-Bucuresti si costa 12 milioane de euro, iar al doilea pasaj se va construii peste calea ferata Curtici-Brad si va costa 13 milioane de euro.
Potrivit secretarului de stat Eusebiu Aradeanul, in 2009, Guvernul a aprobat construirea celor doua pasaje. In vederea derularii acestor lucrari, la Ministerul Transporturilor si Inf