În cadrul evenimentului "Ziua Portului Constanţa" de la Krems din data de 15 aprilie 2010 s-a prezentat o nouă linie de containere pe ruta Budapesta-Constanţa-Budapesta, linie stabilită de firma Helogistics, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
Acest lucru a făcut posibilă crearea primului serviciu regular care va opera săptămânal pe linia porturilor din Budapesta, Belgrad şi Constanţa.
Linia de containere HELO 1 a devenit oficial deschisă, lansarea având loc pe data de 13 august 2010 în Budapesta şi astfel s-a făcut posibilă aducerea primei barje de containere SL 139.
Barja a plecat din Budapesta la data lansării, având la bord trei piese agabaritice de dimensiuni 7m x 7m. Următoarea oprire a avut loc în Belgrad în data de 17 august, unde a mai completat cu zece containere goale (două de 20 picioare şi opt de 40 picioare), iar cu această încărcătură a ajuns la Constanţa sâmbătă, 21 august.
Duminică 22 august, barja cu împingătorul "Krems" a intrat pe Canalul Dunăre-Marea Neagră pe sensul Cernavodă-Agigea-Portul Constanţa, de unde va pleca spre amonte pe 25 august şi speră să aibă la bord containere sau eventual şi piese agabaritice.
C.P.
În cadrul evenimentului "Ziua Portului Constanţa" de la Krems din data de 15 aprilie 2010 s-a prezentat o nouă linie de containere pe ruta Budapesta-Constanţa-Budapesta, linie stabilită de firma Helogistics, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
Acest lucru a făcut posibilă crearea primului serviciu regular care va opera săptămânal pe linia porturilor din Budapesta, Belgrad şi Constanţa.
Linia de containere HELO 1 a devenit oficial deschisă, lansarea având loc pe data de 13 august 2010 în Budapesta şi astfel s-a făcut posibilă aducerea primei barje de containere SL 139.
Barja a plecat din Budapesta la data lansării, având la bord trei piese agabaritice de dimensiu