În ultimele două luni, Telefonul Copilului 0800.030.444 (APEL GRATUIT din toate reţelele fixe şi mobile) - linie dedicată copiilor aflaţi în dificultate ce funcţionează în cadrul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Sector 4, a primit 82 de sesizări, legate de situaţiile în care se aflau copiii din Sectorul 4. Pentru toate apelurile au fost întocmite fişe de convorbiri, printre problemele semnalate numărându-se situaţii de abuz şi exploatare a copiilor, mai ales prin cerşetorie, cazuri de delincvenţă juvenilă, dar şi solicitări care vizau competenţe ale altor servicii din cadrul Autorităţii Locale Sector 4.
Linia gratuită Telefonul Copilului a devenit operaţională în Sectorul 4 pe 17 iunie a.c.
În soluţionarea cazurilor, colaborează cu Poliţia Sectorului 4, cu Serviciul de Ambulanţă, cu spitalele pentru copii din Capitală.
F.A. În ultimele două luni, Telefonul Copilului 0800.030.444 (APEL GRATUIT din toate reţelele fixe şi mobile) - linie dedicată copiilor aflaţi în dificultate ce funcţionează în cadrul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Sector 4, a primit 82 de sesizări, legate de situaţiile în care se aflau copiii din Sectorul 4. Pentru toate apelurile au fost întocmite fişe de convorbiri, printre problemele semnalate numărându-se situaţii de abuz şi exploatare a copiilor, mai ales prin cerşetorie, cazuri de delincvenţă juvenilă, dar şi solicitări care vizau competenţe ale altor servicii din cadrul Autorităţii Locale Sector 4.
Linia gratuită Telefonul Copilului a devenit operaţională în Sectorul 4 pe 17 iunie a.c.
În soluţionarea cazurilor, colaborează cu Poliţia Sectorului 4, cu Serviciul de Ambulanţă, cu spitalele pentru copii din Capitală.
F.A.