Recordul aparține lui Ghiță Pop, care a reușit ieri să scoată cel mai bun timp în cursele Renault Racing Days. Cu 10,44 secunde, orădeanul a reușit să își bată și recordul personal
La volanul unui Porsche 997 cu tracțiune integrală, Ghiță Pop a bătut ieri toate recordurile pistei de la Tulcea, dar și recordul personal. Pe 400 de metri acesta a scos cel mai bun timp, și anume 10,44 secunde. Următorul pe lista „invincibililor" a fost Igor Vrabie (Republica Moldova), cu 10,5. De menționat faptul că Igor nu a venit la Tulcea cu Godzilla (Nissan Skyline), ci cu Subaru Impreza (tracțiune integrală), cu care a scos al doilea timp - 10,5 secunde.
Daniel Onoriu a intrat demonstrativ în cursă, și a scos un timp de 10.9 secunde.
La capitolul incidente, Răzvan Păduraru din București (Subaru Impreza WRX STI) a reușit să obțină un timp mult mai bun față de precedentele curse (de la 12,5 secunde la 12,3 secunde), dar și-a spart diferențialul.
Sursa: Adevarul.ro
Recordul aparține lui Ghiță Pop, care a reușit ieri să scoată cel mai bun timp în cursele Renault Racing Days. Cu 10,44 secunde, orădeanul a reușit să își bată și recordul personal
La volanul unui Porsche 997 cu tracțiune integrală, Ghiță Pop a bătut ieri toate recordurile pistei de la Tulcea, dar și recordul personal. Pe 400 de metri acesta a scos cel mai bun timp, și anume 10,44 secunde. Următorul pe lista „invincibililor" a fost Igor Vrabie (Republica Moldova), cu 10,5. De menționat faptul că Igor nu a venit la Tulcea cu Godzilla (Nissan Skyline), ci cu Subaru Impreza (tracțiune integrală), cu care a scos al doilea timp - 10,5 secunde.
Daniel Onoriu a intrat demonstrativ în cursă, și a scos un timp de 10.9 secunde.
La capitolul incidente, Răzvan Păduraru din București (Subaru Impreza WRX STI) a reușit să obțină un timp mult mai bun față de precedentele curse (de