Scandalurile de la Compania Naţională de Autostrăzi se ţin lanţ. Reporterii emisiunii "Ultima Şansă" au descoperit o anexă a unui contract de asistenţă juridică care-i servea pe tavă unui avocat suma de 5 milioane de dolari. Banii reprezentau un onorariu de succes pentru semnarea contractului cu americanii de la Bechtel.
În anul 2003 avocatul Simona Neagu ajunge, la solicitarea ministrului Miron Mitrea, să se ocupe de contractul Bechtel. În data de 11 noiembrie 2003, aceasta solicita un onorariu de succes în valoare de 4.820.000 de dolari, pentru semnarea contractului Bechtel. Faptul că avocata Neagu nu avea drept legal la acest onorariu a fost descoperit şi de corpul de control al ministrului Transporturilor din 2005, dar şi de cel al lui Ludovic Orban, ministru de resort în 2008. Deşi rapoartele se află pe masa conducerii companiei, CNADNR nu se sesizează să îndrepte ilegalitatea.
Fostul ministru al Transporturilor din perioada negocierilor cu compania Bechetel, Miron Mitrea, spune că a ajuns să o recomande pe Neagu absolut întâmplător.
"Cum am ajuns eu să o prezint companiei, eram în discuţii cu Bechtelul şi am cerut un avocat şi mi s-a adus dintr-o sală alăturată un avocat care era Simona Neagu şi aşa am prezentat-o eu companiei", a declarat Miron Mitrea, fost ministru al Transporturilor.
Conducerea CNADNR susţine că banii au fost daţi conform unui contract legal. " Nu i-am dat nicio avere. Doamna avocat a avut un contract legal semnat cu părţile", a declarat Dorina Tiron, director CNADNR.
Între timp, Simona Neagu s-a angajat la o casă de avocatură şi a ajuns astfel să reprezinte atât compania Bechtel, precum şi CNADNR în acelaşi contract. Dacă ar fi sesizat instanţa pentru această încălcare a statutului de avocat, Compania de Autostrăzi ar fi avut posibilitatea să scape de clauza nelegală din contract care