• Clientii bancilor au decis sa se alieze, pentru a-si cauta dreptatea, nemultumiti de modul în care au fost tratati • Dupa ce au vazut ca lupta cu banca este grea pe cont propriu, mai multi clienti nemultumiti de serviciile acestora au decis sa porneasca o revolutie pe internet • Pe lista celor nemultumiti se afla si zeci de ieseni • Grupul format impotriva Bancpost este unul dintre cele mai active • Clientii sunt extrem de bine organizati, fiecare cu atributiile lui, iar intrarea in grup se face doar daca persoana demonstreaza ca este client Bancpost • Miscarea ia amploare • La Iasi, membrii grupului de clienti, nemultumiti de modul in care sunt tratati de BCR, au impartit pliante cu masurile care pot fi luate de cei care s-au considerat tratati abuziv • Sunt peste 200 de reclamatii primite impotriva bancilor la Protectia Consumatorilor Iasi
Clientii bancilor au decis sa se alieze, pentru a-si cauta dreptatea, nemultumiti de modul în care au fost tratati. Cei mai multi se aduna in grupuri formate pe internet si acuza institutiile de credit ca au majorat dobanzile nejustificat sau ca le aplica o serie întreaga de comisioane, în mod abuziv, cum ar fi cel de risc. Astfel, dupa ce au vazut ca lupta cu banca este grea pe cont propriu, mai multi clienti nemultumiti de serviciile acestora au decis sa-si apere împreuna drepturile. Unul dintre cele mai active grupuri este cel format impotriva Bancpost, cunoscut ca Grupul de initiativa impotriva clauzelor abuzive care se regasesc in contractele de credit Bancpost. Clientii bancii, dintre care o parte si din Iasi, doresc sa opreasca abuzurile institutiei financiare la care sunt clienti si sustin ca vor da banca in judecata, deja contactandu-l, in acest sens, pe avocatul Gheorghe Piperea, din Bucuresti. In mai putin de trei saptamani de la infiintare, ajunsi la capatul rabdarii si sperand ca, in acest mod,