Automobilul produs de uzina de la Mioveni se bate pentru titlul "Car of the Year 2011" (Maşina Anului 2011) cu 40 de modele renumite.
Printre concurenţii săi se afă modele ale mărcilor BMW , Audi , Nissan , Volkswagen, Alfa Romeo, Chevrolet, Citroen, Fiat, Ford, Honda, Hyundai, Jaguar, Jeep, Kia, Lexus, Mazda, Mercedes, Mini, Mitsubishi, Opel, Peugeot, Porsche, Renault, Saab, Suzuki, si Volvo.
Pe 2 noiembrie va avea loc prima etapă a concursului în care vor fi selectate cele şapte maşini care vor ajunge în finală iar pe 29 noiembrie vom afla şi cine este câştigătoarea.
"Participarea modelului Dacia Duster la competitia "Maşina Anului în Europa" este un lucru firesc, având în vedere atât notorietatea pe care marca Dacia a dobândit-o pe cele mai exigente pieţe ale Europei Occidentale, cât şi primirea entuziasta pe care clienţii vest-europeni au rezervat-o deja celui mai nou membru al familiei de modele Dacia. Dincolo de recunoaşterea venită din partea presei de specialitate, suntem mândri de increderea pe care tot mai multi clienţi occidentali o manifestă faţă de marca Dacia şi faţă de modelul Duster, în special.” , a declarat pentru Adevărul de Seară, Silviu Sepciu, şef serviciu Relaţii Presă, Dacia.
Nominalizarea la "Car of the Year 2011" a venit după ce modelul Duster a câştigat aprecierea europenilor la competiţia “ Maşina Anului 2011 în Europa” .
Dacia Duster a fost lansată oficial la începutul lunii martie la Salonul Auto de la Geneva şi este disponibilă pe principalele pieţe din Europa, Algeria, Maroc şi Turcia, în versiunile 4x2 si 4x4. La Mioveni, producţia Duster a crescut de la 260 de unităţi pe zi în aprilie la peste 450 în prezent. Dacia a urcat în august pe locul 16 în topul celor mai bine vândute mărci din acest an la nivel european, iar performanţa i se datorează şi celui de-al şaselea model al său disponibil în tre