Ediţia 2010 a multaşteptatului festival de publicitate ADOR s-a încheiat aseară. La finalul evenimentului, Andi Moisescu a chemat pe scenă creativii celei mai bune agenţii de publicitate din România în 2010: Leo Burnett. Sursa: ADOR
"După un an extrem de greu, participare a fost mărişoară. Lucrurile au început să se rafineze şi în România şi am lăsat partea de entertainment în spate. Gala aceasta e valoroasă; dincolo de orice altceva, publicitatea şi-a găsit un scop nobil, să vândă prin creativitate",a declarat Andi Moisescu pentru EVZ.
În cadrul competiției ADOR 2010 s-au acordat în total 26 de trofee (6 trofee Best of Category și 20 de trofee ADOR, pe secțiuni). Cele 20 de trofee ADOR au fost câștigate de DRAFTFCB Bucharest, GAV, GREY Bucharest, iLeo Marketing Interactiv, Interactions, Leo Burnett & Target, Mercury 360,; NEXT Advertising,; Propaganda,; Proximity Bucharest, Publicis Romania, Tempo Advertising si Vitrina Advertising.
Cele 6 trofee Best of Category au fost obținute de lucrările: „Bodydresser's 20 minutes of muscles” pentru Pescariu Sports&Spa semnată de DRAFTFCB Bucharest (categoria Media); „Pinnochio” pentru Spitalul Marie Curie semnată de Grey Bucharest (categoria Special best – craft); „Bergenbier Man’s Day” pentru Bergenbier semnată de Leo Burnett & Target și iLeo Marketing Interactiv (categoria Integrated Campaigns); „Box of Memories Annual Report” pentru Salvați Delta, semnată de NEXT Advertising (categoria Design); „Don’t let workers become your family” pentru Ytong, semnată de Propaganda (categoria TV – spots and campaigns) și lucrarea „From Work to School” pentru Festival of Trees, semnată de Proximity Bucharest (categoria Social Campaigns – susținută de Gala Societății Civile).
Juriul ADOR 2010 a fost format din Guillaume-Ulrich Chifflot – Vice-President & Head of Creation, Leo Burnett, Franta (președintele juriului), Arm