Compania E.ON Moldova Furnizare a pus lacat pe usa centrului de relatii cu clientii din cartierul Alexandru cel Bun, incepand de astazi. Astfel, singurul loc in care consumatorii de energie electrica din afara municipiului Iasi isi puteau plati facturile sau puteau sa isi ridice facturile care nu ajungeau la timp, in cutia postala, sau se pierdeau pe drum si-a inchis portile. Compania motiveaza inchiderea prin faptul ca tot mai multi clienti prefera call-center-ul. De astazi, clientii E.ON Moldova Furnizare vor putea cere lamuriri doar telefonic, la numerele 0801.000.939, la un tarif local, din reteaua Romtelecom, 0235.305.555, la tariful operatorului din reteaua caruia este efectuat apelul, sau la sediul companiei din centrul orasului. Iesenii care vor sa isi achite facturile la gaz metan sau curent electric au la dispozitie alte metode. Operatiunile de plata pentru aceste utilitati au fost preluate de partenerii companiei E.ON, adica BRD Groupe Societe Generale, ING, Banca Transilvania, UniCredit Tiriac, Banca Comerciala Carpatica, MKB Romexterra, Creditcoop, PayPoint si Payzone. Iesenii au la dispozitie 132 de puncte de incasare a facturilor, care pot fi achitate prin banca sau prin metode moderne, prin intermediul cardului bancar, ATM si POS, virament bancar sau folosind plata prin intermediul internetului, direct de pe card. In cazul in care iesenii nu primesc la timp facturile la gaz metan sau electricitate, acestia au la dispozitie centrul de relatii cu clientii din strada Agatha Barsescu, numarul 4 bis, unde pot solicita o alta nota de plata, in fiecare zi, in intervalul orar 8.30 - 17.30.
Compania E.ON Moldova Furnizare a pus lacat pe usa centrului de relatii cu clientii din cartierul Alexandru cel Bun, incepand de astazi. Astfel, singurul loc in care consumatorii de energie electrica din afara municipiului Iasi isi puteau plati facturile sau put