Un grup compact de nouă modele, noi sau doar optimizate estetic şi tehnic, puse oarecum în umbră de automobilele-vedetă ale evenimentului, se luptă pentru atenţia publicului la ediţia din acest an a Salonului auto de la Paris, care şi-a deschis porţile în acest weekend. Sursa: CHEVROLETSursa: HYUNDAISursa: KIASursa: MAZDASursa: OPELSursa: PEUGEOTSursa: RENAULTSursa: TOYOTASursa: VOLVO
1 /.
După ce se vor fi minunat la vederea celor mai proaspete şi futuriste concepte ale momentului, după ce vor fi sorbit din priviri noutăţile de la standurile mărcilor premium, după ce-şi vor fi satisfăcut curiozitatea de a descoperi noile generaţii ale celor mai populare modele, pe care, mulţi dintre ei le au acasă (vezi: „Starurile Salonui auto de la Paris”), vizitatorii ediţiei din acest an ai evenimentului găzduit de capitala Franţei vor avea două opţiuni – să plece sau să mai zăbovească puţin pentru a-şi face o imagine completă asupra ofertei producătorilor auto.
MULTIMEDIA VIDEO evz.roVezi mai multe Salonul auto de la Paris
Am identificat nouă modele, noi sau doar optimizate estetic şi tehnic, de bună seamă interesante, dar puse oarecum în umbră de automobilele-vedetă de la Salon, pe care le prezentăm în ordine alfabetică.
Chevrolet Orlando
Monovolumul compact cu șapte locuri va debuta comercial în prima parte a anului viitor. GM a dezvoltat Orlando pe platformă tehnică Delta, aceeași care este utilizată şi de berlina compactă Chevrolet Cruze, dar şi de modelul compact Opel Astra.
Orlando trebuie să răpească o parte din clientela altor modele cu şapte locuri din această clasă: Opel Zafira (un monovolum produs tot de GM), Ford Grand C-Max, Kia Carnival, Mazda5 sau Renault Grand Scenic.
Hyundai ix20
Alt model dedicat familiştilor şi o poveste oarecum asemănătoare. Hyundai a luat monovolumul de segment B V