Magazine cu multe plasme de mari dimensiuni unde clientul isi va configura masina in cel mai mic detaliu si va putea iesi cu mostrele de material afara pentru a le vedea la lumina soarelui. Asa vede George Blankenship, omul din spatele conceptului magazinelor Apple, modul in care va putea convinge oamenii sa cumpere masinile electrice de 100.000 de euro produse de compania Tesla Motors unde Blankenship este vicepresedinte pentru design si dezvoltare de magazine. Cunoscut ca fiind un "guru" in marketing, americanul a lucrat la retailerul de imbracaminte Gap, la Apple si apoi foarte scurt timp la Microsoft, iar din iulie se ocupa de Tesla Motors.
Rep: La Apple ati avut mare succes prin dezvoltarea magazinelor, insa la Tesla situatia pare altfel fiindca vorbim de produse mult mai scumpe: masini de 100.000 euro. Cum veti atrage cumparatori pentru produse atat de scumpe?
George Blankenship: O sa va intreb eu: cati oameni cumpara zilnic masini? Multi!. Unii cumpara masini de 50.000 de euro, altii de 75.000 de euro, iar altii de 100.000 euro. Noi vom incepe cu Roadster-ul, apoi vom lansa in 2012 model S care se va vinde pentru mult mai putin iar apoi vine o a treia generatie de masina care iarasi ca costa mult mai putin. Suntem o companie care detine cea mai buna tehnologie din domeniu si trebuie sa pornim de undeva, urmand ca invatand din mers, sa facem masini care se adreseaza unui numar cat mai mare de oameni.
Rep: Ce i-ati spune unui client care are 100.000 de euro insa vrea un Audi, BMW sau Mercedes. Cum l-ati convinge sa dea bani pe o Tesla?
George Blankenship: E simplu: sa treaca la volan si sa conduca si apoi si-o va dori. Degeaba incerc sa va explic cum e, e ca si cand v-as insira ingredientele celei mai bune prajituri cu ciocolata pe care ati gustat-o vreodata. Gustul nu am cum sa vi-l descriu, deci trebuie sa o mancati