Nesimţirea angajaţilor de la „Carrefour" depăşeşte orice limită. După ce, în urmă cu două săptămâni, vă semnalam faptul că mai mulţi constănţeni s-au arătat nemulţumiţi că li se îngrădeşte dreptul de a cumpăra produse în cantităţi mari, zilele acestea alţii s-au plâns de acelaşi lucru.
Situaţia a ajuns şi la urechile comisarilor de la Protecţia Consumatorilor, care vor efectua chiar miercuri, 10 noiembrie 2010, un control la hypermarket-ul cu pricina. Atitudinea angajaţilor „Carrefour" este de-a dreptul de neînţeles. Potrivit mai multor clienţi, angajaţii pun ştampila pe factură după cum au chef. „Am avut această problemă o perioadă, după care nu s-a mai întâmplat. Mai nou, angajaţii fac acelaşi lucru care mă scoate din minţi. Pur şi simplu nu le înţeleg atitudinea. În loc să încerce să ne ţină aproape, cu un comportament adecvat şi o atitudine pe măsură, ei îşi bat joc de noi! Şi nici măcar nu au o explicaţie pertinentă", a declarat, indignat, unul dintre clienţii hypermarket-ului.
Dionisie Culeţu, comisar-şef al Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Constanţa (CJPC), ne-a declarat că se va sesiza din oficiu, deoarece situaţia nu este deloc în favoarea consumatorului. „Nu am avut până acum reclamaţii pe acest segment, însă nu este deloc corect ceea ce se întâmplă la «Carrefour». Mâine (n.r. - 10 noiembrie 2010) voi trimite o echipă acolo pentru a verifica situaţia", a precizat şeful Protecţiei Consumatorilor. Clienţii care s-au arătat nemulţumiţi de toată această poveste susţin că vor depune reclamaţii la sediul Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor, deoarece se simt nedreptăţiţi. Mai mult, nici nu vor să mai audă de „Carrefour", după tot circul prin care au trecut. „Mă voi reorienta şi nu voi mai călca în «Carrefour» în veci. Sunt atâtea alte hypermarket-uri, cu preţuri chiar mai bune. Nu are rost să-mi tocesc nervii