Noua gamă M, comercializată din această lună, completează portofoliul producătorului premium japonez Infiniti cu o alternativă solidă pentru celebrele modele germane de segment E.
1 /.
Infiniti a ajuns în Europa abia anul trecut, dar deja îi atacă pe "greii" segmentului premium din toate poziţiile. După ce s-a lansat viguros în clasele medie şi SUV/ crossover (cu trei modele), în toamna aceasta, marca de lux deţinută de Nissan ia în vizor clasa mare, cu noua gamă M.
Modelul Infiniti M a fost prezentat, în premieră mondială, anul trecut, prin intermediul unei holograme 3D, în cadrul evenimentului "Pebble Beach Concours d'Elegance" organizat în California.
În primăvară, maşina le-a fost arătată europenilor, la Salonul Auto de la Geneva. Începând din această lună, berlina japoneză care a preluat unele elemente stilistice de la conceptul Infiniti Essence a ajuns în showroomurile mărcii de pe continent, aşadar şi din România.
Singura opţiune viabilă: fără opţionale
Pe piaţa auto premium, notorietatea mărcii contează cel puţin la fel de mult ca puterea motorului sau rafinamentul interiorului. Ca nou-venit, nu este uşor să-ţi croieşti un drum atunci când numele concurenţilor tăi sunt sinonime cu noţiunea de lux.
Ce opţiuni are Infiniti pentru a intra în graţiile clienţilor obişnuiţi să-şi aleagă maşinile la reprezentanţele Audi, BMW, Mercedes-Benz, Jaguar sau Lexus? La drept vorbind, nu foarte multe.
Varianta aleasă de producătorul nipon - încă de la penetrarea pieţei europene - este, pe cât de simplă, pe atât de îndrăzneaţă: toate modelele mărcii - aşadar şi M-ul - trebuie să ofere, din capul locului, tot ce are mai bun Infiniti. Cu alte cuvinte, dotările mai speciale pe care germanii, spre exemplu, îşi permit să le treacă doar pe costisitoarele lor listele de opţionale, sunt