Edilii din sectorul 4 au propus o hotărâre de consiliu prin care cresc taxele de ridicare şi transport al autovehiculelor parcate ilegal, de la 200 la 300 de lei, respectiv de la 200 la 250 de lei, în schimb urmând să scadă taxa de depozitare, de la 250 la 100 de lei pe zi, potrivit NewsIn.
Tariful de depozitare pentru vehicul nu se va percepe pentru primele 24 de ore, după care următoarele 24 de ore nu sunt fracţionate.
Firma care ridică maşinile, SC Autosal Expert SRL, va fi obligată, prin aceeaşi hotărâre, să aibă program pentru cei care vor să-şi recupereze maşinile şi sâmbăta, între 8.00 şi 18.00, şi duminica, între 8.00 şi 12.00.
Conform unei alte hotărâri de consiliu, bucureştenii care deţin locuri de parcare în sectorul 4 vor trebui să achite o taxă suplimentară către primărie, dacă vor să beneficieze de acestea în cazul în care sunt ocupate abuziv de alte autovehicule. Mai exact, primăria va identifica locurile ocupate abuziv, la solicitarea utilizatorilor care, pentru asta, trebuie să plătească o taxă specială de urgenţă de 50 de lei.
Conform legislaţiei în vigoare, pentru o parcare de reşedinţă, beneficiarul este obligat sa achite taxa aferentă utilizării locului de parcare, în valoare de 59 de lei sau 78 de lei, în funcţie de zonă. Această taxă ar trebui să-i asigure beneficiarului accesul la locul plătit, fără alte costuri.
Edilii din sectorul 4 au propus o hotărâre de consiliu prin care cresc taxele de ridicare şi transport al autovehiculelor parcate ilegal, de la 200 la 300 de lei, respectiv de la 200 la 250 de lei, în schimb urmând să scadă taxa de depozitare, de la 250 la 100 de lei pe zi, potrivit NewsIn.
Tariful de depozitare pentru vehicul nu se va percepe pentru primele 24 de ore, după care următoarele 24 de ore nu sunt fracţionate.
Firma care ridică maşinile, SC Autosal Expert SRL, va fi obligată, prin ac