Restaurantele au schimbat meniurile iar magazinele naturiste şi cele de obiecte religioase au crescut vânzările.
CITIȚI ȘI:
OFERTĂ: Moş Crăciun şi Crăciuniţe de închiriat, de la Crucea Roşie
Târg de Crăciun inedit în Piaţa Mare cu concerte şi produse în premieră
De când a început Postul Crăciunului o parte din intreprinzătorii sibieni au crescut cifrele de afaceri. Cei care s-au adaptat la cerinţele postului. Patronii restaurantelor şi-au ajustat meniurile în funcţie de cerere, iar dacă e Post, e limpede că mâncarea fără carne are trecere.
Ciorba de legume, iahnia de fasole sau pilaful de orez cu ciuperci par a fi preferatele cllienţilor care iau masa în oraş. „Ne gândim să diversificăm meniul de post. Încă de săptămâna trecută am avut clienţi care ne-au anunţat că vine postul şi să facem cumva să avem mâncăruri de post. Şi chiar se vinde mâncarea de post. Chiar am avut care au venit să mănânce iahnie de fasole. O ciorbă de legume, cu iahnie si salată costă 12,5 lei”, spune Elena Hrituc, angajată a unui Bistro sibian.
Şi pentru că nici desertul nu trebuie să lipsească de la nicio masă, chiar dacă e post, plăcinta cu mere, preparată cu aluat fără ou este cea mai apreciată şi vândută în această perioadă. Creşteri ale vânzărilor înregistrează în această perioadă şi magazinele naturiste, fiind căutate pentru ofertele loc “ecologice”, dar şi magazinele de obiecte religioase, sibienii fiind mai pioşi zilele acestea.
Ai aflat ceva interesant, ai pozat sau ai filmat? Scrie-ne pe sibiu@adevarul.ro
Pentru ultimele noutăţi de la Sibiu, click pe imaginea de mai jos: