• Mii de soferi care circula zilnic prin Iasi vor avea de luptat si in acest an cu numeroase cratere presarate pe zeci de strazi din Iasi • Nici bine nu a dat prima ninsoare ca asfaltul, care tine la Iasi cat o ploaie de vara, a si cedat in mai multe cartiere ale orasului • La fel ca anul trecut, cand soferii erau nevoiti sa circule prin gropi umplute cu pavele, iarna aceasta se anunta a fi la fel de dezastruoasa pentru posesorii de masini • Craterele din Copou, Centru, Pacurari, Dacia, Alexandru, Bucium, Tatarasi devin adevarate capcane dupa primele precipitatii • Mai rau este ca si strazile proaspat asfaltate au inceput sa cedeze • Drumurile nationale, pana mai ieri cele mai bune artere din oras, nu dau semne ca vor rezista si in aceasta iarna • Sefii Citadin SA sustin ca si-au facut treaba atat cat le-au permis cei de la Primarie • Practic, in acest an, in campania de plombare si reparatie a strazilor s-au investit doar 15 milioane lei • Prin comparatie, pentru defuncta Politehnica Iasi, dar si pentru "hibridul" ACSMU Poli Iasi municipalitatea a dat, in 2009 si 2010, peste 13 milioane lei
Un sofer dintr-o tara straina s-ar speria cu siguranta de gropile din Romania. Unul din Iasi ar fugi cat mai departe de cele de pe strazile orasului. An de an, pentru cei mai multi soferi ieseni perioada de iarna inseamna nervi intinsi la maximum, mii de lei cheltuiti pentru reparatia autoturismelor proprii, dar si o lupta surda cu indolenta autoritatilor. Milioanele de lei ingropate in strazile din Iasi se duc pe apa sambetei in sezonul rece. Asfaltul cedeaza pe mai toate strazile din oras odata cu primii fulgi de zapada si cu scaderea temperaturilor. Strada Ipsilanti a fost renovata recent, prin Marea Asfaltare. O lucrare executata de unii furnizori de utilitati a facut posibila aparitia unui crater de toata frumusetea, dupa ce asfaltul turnat in graba s-a sur