De-a lungul carierei i-a trecut de câteva ori prin minte ideea să-şi deschidă o afacere, dar de fiecare dată a decis că e mai bine să rămână într-o organizaţie structurată şi cu valori bine definite. Lipsă de curaj pentru Dan Bulucea?
Cei 17 ani petrecuţi în corporaţii din domeniul tehnologiei şi informaţiei l-au transformat pe Dan Bulucea într-un corporatist pur-sânge. Atent la detalii şi zgârcit cu cifrele, el îşi cântăreşte cu grijă orice cuvânt, mai ales când vine vorba de compania în care lucrează. Din noiembrie 2010, Dan Bulucea este Country Manager al Google România. „Cred că experienţa mea li s-a părut utilă", explică el decizia companiei de a-l numi la conducerea biroului din România.
Americanii căutau o echipă care să definească strategia pe plan local, adaptând-o la nevoile pieţei, pentru a atrage noi clienţi. Cu alte cuvinte, căutau un manager care să facă bani. La cei 43 de ani, Dan Bulucea pare să fie omul potrivit pentru compania în care media de vârstă nu depăşeşte 30 de ani. A venit de la Microsoft România, unde a ocupat, timp de 12 ani, mai multe funcţii de conducere, ultima dintre acestea fiind de director de marketing şi business. În luna mai a anului trecut a decis să renunţe fără prea multe explicaţii. „Eram într-o zonă de confort, dar începuse să-mi lipsească provocarea", îşi justifică acum decizia.
În căutare de roluri
Pentru Dan Bulucea, motivaţia atinge nivelul cel mai ridicat când încearcă ceva nou şi îşi pune în valoare creativitatea. „Dacă nu am ce învăţa, nu pot să stau prea mult într-un rol", defineşte, ca într-o piesă de teatru, fiecare job pe care l-a avut până acum. La Microsoft a avut şansă să aibă cele mai multe roluri. Din 1998 a ocupat funcţia de director de vânzări pe România. Timp de trei ani (2003-2006), a coordonat din Germania poziţionarea produselor grupul pe piaţa din Europa Centrală şi de Est. Din