Vânzările Coty România, reprezentanţa companiei americane Coty Cosmetics, ar putea creşte cu 2-3% în actualul an fiscal, iulie 2010 - iunie 2011, de la 20 milioane dolari în exerciţiul anterior, a declarat directorul general al companiei, Răzvan Afenduli. "Pentru anul fiscal în curs credem că vom avea o creştere uşoară, de 2-3 procente, nu văd premisele să generăm vreo creştere importantă când piaţa e jos", a menţionat Afenduli. Coty România a înregistrat în primul semestru fiscal, respectiv în perioada iulie-decembrie 2010, vânzări în valoare de 12 milioane de dolari. Coty investeşte anual aproximativ 15-20% din cifra de afaceri în marketing, potrivit lui Afenduli. Piaţa totală a cosmeticelor din România se ridică la aproximativ 500 milioane de euro, a precizat Răzvan Afenduli.
Vânzările Coty România, reprezentanţa companiei americane Coty Cosmetics, ar putea creşte cu 2-3% în actualul an fiscal, iulie 2010 - iunie 2011, de la 20 milioane dolari în exerciţiul anterior, a declarat directorul general al companiei, Răzvan Afenduli. "Pentru anul fiscal în curs credem că vom avea o creştere uşoară, de 2-3 procente, nu văd premisele să generăm vreo creştere importantă când piaţa e jos", a menţionat Afenduli. Coty România a înregistrat în primul semestru fiscal, respectiv în perioada iulie-decembrie 2010, vânzări în valoare de 12 milioane de dolari. Coty investeşte anual aproximativ 15-20% din cifra de afaceri în marketing, potrivit lui Afenduli. Piaţa totală a cosmeticelor din România se ridică la aproximativ 500 milioane de euro, a precizat Răzvan Afenduli.